Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jedna tid for ein oppdatering nu siden eg fant igjen minnekortlesaren min så det er rå og får lasta opp nåko bilder :P

fekk montert m3`en ferdig sist helg, så passa det bra å bytta olja og oljefilter i tillegg til luftfilteret på mandagen siden det va fridag :D llakkeringsverkste fekk inn den nye ruta på onsdag men fekk sefølgelig feil pakning , og den nye kom ikkje i dag så håpe dei får den på mandag .planen va å få den på veien denna helga men det gjekk i vasken då :cry:

bestilte sideklipsa til taklista over c stolpeboksen i dag som var utgåt vara hos gs, men satte Larsen-racing på saken så ordna det seg :D viste seg at koed hadde dei på lager så då va det berre å handla eit par så eg har liggande :P

5qyjwm1p25xi9c067fob.jpg

n9ysvggiwwi5o9zc69qp.jpg

yuheipq6o21xgvepbop6.jpg

5z0ffk4mksyhurzravym.jpg

2rs5qsslf9rox0sozyhv.jpg

dl8u3wn8npqc9ufjeocd.jpg

szs0obvckptdf03y3vce.jpg

wqtltx9aavi2zkah7r7v.jpg

p5ipjndqz3vmn5zk3epq.jpg

kptnjczwvl33nflqe52p.jpg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

update!

vore dårligt med oppdatering i det siasta ,så e på tide siden m3`en er ferdig og eg har fått brukt den ein del i sommar:)

har vore på ulike treff b.l.a gatebil rudskogen og bmwcc treffe på rudskogen som var kanon løye 8)

har planane klare for ka eg vil gjera med den til vinteren. tenke å ta ned forstillingo og bakstillingo sandblåsa det og få det pulverlakka eller sprøyta med 2 komponent lakk, vaska heile bilen under og lakka den metallic under og 8) så blir det vell nye demperar, evo lippa og nye felgar .

er på nytt jakt etter strøkne startech baklykter siden dei eg fekk kjøpt på ebay for ei stund siden såg ut som dei hadde blit brukt som skuddskiva :(

1qbcm36qhze2cjzh11r6.jpg

bilder fra bmwcc på rudskogen

9vb72khtahh0gcq73ztc.jpg

0yj65i80qb8mdowhmytl.jpg

e30tic`s e34 M5 turing til venstre

7hx3piiu9uas1yy9fyvl.jpg

pxlp028dggvd3kbv54sn.jpg

3kemvcv375uje5vw0pg5.jpg

eb0hkduf1hp663d24kfx.jpg

2y2lyu0uak8h8yvbtwyc.jpg

yxxh1vote2nb0vq6r5rg.jpg

4xu1uhyaopo8zt7wx5zs.jpg

superstreet i Haugesund i helga som va

syar6ow2d47b03ke1rje.jpg

7ttq6v9m77kg9rqh968h.jpg

5rok7lhzu0f3bg7m8h8x.jpg

iujue0jfo3seley2d4fy.jpg

grei trekk bil :lol:

o5qbqmsziq2cpq1g5t8k.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...