haraldsenracing Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 jedna tid for ein oppdatering nu siden eg fant igjen minnekortlesaren min så det er rå og får lasta opp nåko bilder fekk montert m3`en ferdig sist helg, så passa det bra å bytta olja og oljefilter i tillegg til luftfilteret på mandagen siden det va fridag llakkeringsverkste fekk inn den nye ruta på onsdag men fekk sefølgelig feil pakning , og den nye kom ikkje i dag så håpe dei får den på mandag .planen va å få den på veien denna helga men det gjekk i vasken då bestilte sideklipsa til taklista over c stolpeboksen i dag som var utgåt vara hos gs, men satte Larsen-racing på saken så ordna det seg viste seg at koed hadde dei på lager så då va det berre å handla eit par så eg har liggande
speedtouch01 Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Veldig kjekt og se bilen din i dag. Det gir inspirasjon å se en så strøken e30
haraldsenracing Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 update! vore dårligt med oppdatering i det siasta ,så e på tide siden m3`en er ferdig og eg har fått brukt den ein del i sommar:) har vore på ulike treff b.l.a gatebil rudskogen og bmwcc treffe på rudskogen som var kanon løye har planane klare for ka eg vil gjera med den til vinteren. tenke å ta ned forstillingo og bakstillingo sandblåsa det og få det pulverlakka eller sprøyta med 2 komponent lakk, vaska heile bilen under og lakka den metallic under og så blir det vell nye demperar, evo lippa og nye felgar . er på nytt jakt etter strøkne startech baklykter siden dei eg fekk kjøpt på ebay for ei stund siden såg ut som dei hadde blit brukt som skuddskiva bilder fra bmwcc på rudskogen e30tic`s e34 M5 turing til venstre superstreet i Haugesund i helga som va grei trekk bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå