Gå til innhold

bensin i oljen/vilken motor er dette

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal jeg gjøre men håper på def. Plugg eller pluggledning, eller lekk dyse, men pumpa stopper rimlig fort etter teningen slås på så da er det trykk der værtfall og det hadde det vel ikke vært om dem var lekk?

Vis noen har noe og tilføye hadde jeg blitt glad :)

bensinpumpa starter ikke og stopper utifra trykket.. den har en viss tid den skal gå når tenninga slåes på.. hjernen styrer det

ok da vet jeg det

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kjører opp trykk i railen med en gang uansett. Kan være dyseproblem det her

for og sjekke dette må jeg ha av helle insuge? Og ta av railen sette trykk på den og se om det pipler bensin?

Skrevet

Da er pluggene byttet og da ser det ut som den går på alle sylinderene igjen :) men

bilen går ikke optimalt. Når den er kald går den utrolig fort på tomgang og når man gir gass så vit det er så går den ned på turtall,

når den er varm går den greit men henger ikke helt med på gassen, er dette feil tenning?

men eksosen er ødelagt ved den første poten så når den står og buldrer på tomgang kommer det litt stikk flamer ut av den, akkurat som det går en del uforbrent bensin ditt som antenner, er det vanlig?

Skrevet

ok, er det lambda på denne også hehe hvor sitter den? Kunne ikke se den i farten i stad men så ikke så hardt etter heller.

Er det lambdaen som kan gjøre dem problemene som er nå?

Er en gammal E30.

• 1 month later...
Skrevet

enten m20b20 eller m20b25? :) har du sjekket om katalysatoren er tett? skjedde med meg en gang, den hosta ut masse dritt, litt stikkflammer, og gikk som et dass ;)

Skrevet

ok, men for en som ikke vet hva det betyr hehe hva vil det si 2l, 2,3l eller 2,5l

hvor kan jeg finne ut dette i såfall

om katen er tett tror jeg ikke, den er værtfall ødelagt der røre går inn så den har lufting hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...