jan_erik Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 Skal jeg gjøre men håper på def. Plugg eller pluggledning, eller lekk dyse, men pumpa stopper rimlig fort etter teningen slås på så da er det trykk der værtfall og det hadde det vel ikke vært om dem var lekk?Vis noen har noe og tilføye hadde jeg blitt glad bensinpumpa starter ikke og stopper utifra trykket.. den har en viss tid den skal gå når tenninga slåes på.. hjernen styrer det ok da vet jeg det
jan_erik Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 Kjører opp trykk i railen med en gang uansett. Kan være dyseproblem det her for og sjekke dette må jeg ha av helle insuge? Og ta av railen sette trykk på den og se om det pipler bensin?
RaymondJ Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Har du sjekket noe som helst? Du kan jo begynne med å ta av en og en pluggledning ens motoren går for å sjekke at den fyrer på lle sylindre.
jan_erik Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Da er pluggene byttet og da ser det ut som den går på alle sylinderene igjen men bilen går ikke optimalt. Når den er kald går den utrolig fort på tomgang og når man gir gass så vit det er så går den ned på turtall, når den er varm går den greit men henger ikke helt med på gassen, er dette feil tenning? men eksosen er ødelagt ved den første poten så når den står og buldrer på tomgang kommer det litt stikk flamer ut av den, akkurat som det går en del uforbrent bensin ditt som antenner, er det vanlig?
Azeton Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Eksosen må være tett for at lambda skal lese av riktig.
jan_erik Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 ok, er det lambda på denne også hehe hvor sitter den? Kunne ikke se den i farten i stad men så ikke så hardt etter heller. Er det lambdaen som kan gjøre dem problemene som er nå? Er en gammal E30.
jan_erik Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 helt ærlig så vet jeg ikke siden det er en bilcross bil
jan_erik Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 her er bilder av motoren vilken motor er dette?
jan_erik Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 her er bilder av motoren vilken motor er dette?
jcboska Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 enten m20b20 eller m20b25? har du sjekket om katalysatoren er tett? skjedde med meg en gang, den hosta ut masse dritt, litt stikkflammer, og gikk som et dass
jan_erik Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 ok, men for en som ikke vet hva det betyr hehe hva vil det si 2l, 2,3l eller 2,5l hvor kan jeg finne ut dette i såfall om katen er tett tror jeg ikke, den er værtfall ødelagt der røre går inn så den har lufting hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå