CEJ Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Kjøpte meg bmw pa soft 1.3.6, fulgte med cd etc har innstallert på en stasjonær xp m/comport da laptopen ikke har comport. får det ikke til å virke.. prøver jeg com 2 får jeg bare: No communication with unit, try again? com 4: hardware not ready, try again? noen tips?
oveerlend Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 bump har det dritte der jg også, sliter med akk samme problem...
RaymondJ Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Dette er diagnoseprogram? Har du kblet til bilen og tenning på? Det må du hvertfall på Carsoft 6.5, før du får opp kommunikasjon mellom pc og adapter. Regner med at adapteret får drivspenning fra bilen.
CEJ Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 ja det er diagnose.. har koblet til bilen med tenning på ja.. har prøvd både obd 2 og obd 1(inni bilen og i motorrommet) Ja adapteren lyser når tenning er på.. prøvd med motor igang etc etc.. På den forrige bmwèn jeg hadde hadde jeg tacho v2, sleit med å få det til å virke og, men etter justering av com porten så fikk jeg det til å virke..Men ei denne gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå