BMW-E39 Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Beholderen til venstre på bilde som inneholder blå veske, hva er dette og hvilken funksjon har det? I instruksjonsboken står det oppført som Veskebeholder for intensivrensningsanlæg.
B m w 5 2 5 i Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Det er sterkere spylevæske i den tanken. Skal fjerne insekter, trafikkfilm ol. Trykk på knappen ytterst på høyre hendel, så spyler bilen det den er god for med begge spylervæskene..
BMW-E39 Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 Okei så den spyler ekstra når det er væske i denne beholderen? Når jeg kjøpte bilen så var denne beholderen tom, men etter jeg leverte den på service så var den fylt opp. Virker heller ikke lett å få av lokket til denne beholderen
B m w 5 2 5 i Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Okei så den spyler ekstra når det er væske i denne beholderen? Når jeg kjøpte bilen så var denne beholderen tom, men etter jeg leverte den på service så var den fylt opp. Virker heller ikke lett å få av lokket til denne beholderen Nei, den spyler ekstra når du trykker ytterst på høyre hendel. Trekker du hendelen til deg spyler du kun med spylervæske fra den vanlige tanken. Sitter gjerne godt, men det er ingen problem å få av lokket selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå