AndreasBr Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Banner jeg i kirken, eller hva tror dere?
Sjøbuse Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 om det er "daytime running light" du mener så har nyere bmw det. så er vel ikke å banne i kirken det?
AndreasBr Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 Dette er DRL lykter Også godt kjent som devil eyes
Sjøbuse Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 DRL "Daytime Running Lights" er parklys sterke nok til å være godkjent som kjørelys i dagslus. Devil eyes er Audi look lys. Angel eyes er BMW ringer. Demon eyes er samme som angeleyes. men ikke godkjent av bmw til å bruke navnet som de eier. her er en E60 med DRL. ringene nermest grillen lyser såppas sterkt at de er godkjent som kjørelys på dagen. ytterste ringen er svakere og kun godkjent som parklys. de LED stripene på audi er også DRL siden de er sterke nok til å være godkjent som kjørelys på dagen når det er lyst ute.
AndreasBr Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 navnet på den jeg linka til er "BMW E36 DRL HEADLAMPS CHROME " menmen jaja ^^ Devil eyes da Men om det er audi look, hvorfor har jeg sett det på en hel haug av andre type biler?
Sjøbuse Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 heter de DRL så er nok det fordi det er sterkt nok lys i lyktene til å brukes som kjørelys på dagen jeg syns ikke det er pent på med LED prikker/striper på BMW. BMW begynnte med angel eyes. og brått ble det veldig populært. andre bilmerker begynnte da også å tenke ut måter å lage tøffe lys på. audi var først ute med prikker da. ringer kunne ikke brukes. for det var veldig BMW. men prikker og streker var ikke noe spesielt audi. derfor har de andre bilerkene også slått til med prikker og streker. og manger har det for de det er ettermontert slik du tenker på. det er nok noen grunner til at man ser det på masse biler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå