Nick ,the bad one Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Da jeg selv er i en knipe med mye skolearbeid og lav økonomi selger jeg bilen om det er interesse. Bilen står i Stavanger. toppakningen har røket, og bilen går varm. Jeg har ikke sett noen tegn til vann i oljen, og den drikker heller ikke olje. Men det kommer hvit eksos da bilen blir varm. EU godkjent fram til august 2012 kilometerstand er 350 000 elektriske sportseter i lyst skinn - veldig gode, men slitt kosmetisk xenon pærer som ikke er montert. Defa alarm aircondition Det er nye fjærer i front. De bak bør skiftes, det kan følge med et fullt sett med fjærer. kosmetisk er den grei, med noe overflate-rust rundt om. Bremsene trekker jevnt og bra. Kjørecomputer - mangler termometer turtelleren fusker litt noen ganger, men det følger med et ekstra instrumentpanel I hastigheter over 120kmt vibrerer den ene vindusviskeren, men jeg har en ekstra komplett med motor liggende det er et lite rustangrep på venstre bakdør, men en ekstra følger med Bilen står nå på vinterhjul på stålfelg. har og sommerdekk på org. alufelg Ring gjerne for mer info. 97431074 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nick ,the bad one Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 10 000 ink. omregistrering. prisen kan diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nick ,the bad one Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 7000 inkl. registrering! legger til at jeg renset hele interiøret med vannsuger rett før den havarerte,og balsamerte setene. bildene ble tatt ikke lenge før snøen falt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Kunne du vært behjelpelig med frakt av bilen i retning Lillehammer, eventuelt bare et stykke på veg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nick ,the bad one Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Ettersom forespørselen er stor legger jeg ut flere bilder, Jeg har desverre ikke mulighet til å få den fraktet ut av Rogaland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nick ,the bad one Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Det er mange som interessert, så kom gjerne med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Men omreg-avgifta skal vel ikke betales til deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 er bilen kjørbar til akershus eller vill du ikke anbefale det, vill du event bytte mot en annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nick ,the bad one Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 bilen er ikke kjørbar, da den ikke har sirkulasjon i kjølesystemet.(går helt fint å taue,med motoren i gang) Jeg har nå fått bud fra en her i Stavanger på 7k, og selger den til han om jeg ikke får bilen reparert selv, beklager det ble en useriøs tråd...det bare å legge meg inn blant useriøse selgere:-) bil-bytte kan være interessant Jeg har registrert bilen for en måned siden, så det er derfor fri omreg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå