Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

+ ledningsnett og bunnpanne for å få den til å passe . Må flytte servovæskebeholder også. Har du klimakompressor fra e36 som skal benyttes må du også flytte over festet til denne

Skrevet
+ ledningsnett og bunnpanne for å få den til å passe . Må flytte servovæskebeholder også. Har du klimakompressor fra e36 som skal benyttes må du også flytte over festet til denne

Hvordan blir det andre veien da, med E36 motor i E39? Er det en fordelmed engelsk eller "norsk" ledningsnett? Tenkte på en S52B32 :D

Skrevet

Når jeg tenker meg litt mere om nå, så trenger man faktisk ikke bytte over bunnpanne når man skal ha e39 motor i e36. Kun motsatt altså ved e36 motor i e39 så må man flytter over. Dette er fordi e39 har nivåføler til olja og du vil få feilmelding hvis du ikke flytter over. Dette skjer ikke i e36.

Ang S52 i e39 så er det bare å bruke m52 ledningsnett og bunnpanne fra e39.

Skrevet

jeg har putta en sånnen motor i en e36 før, du trenger bare og flytt opp servotanken mene jeg, men bunnpana mått du ikke bytt ut, det skal gå bra, du treng høye motor fester. så skal det gå ganske bra. men ledningsnett er jeg usikker på pga jeg bytta ut det for at det sto et lednings nett på motoren jeg kjøpt.

men du kan få problem med og start, kan hend du må inn og nullstill motoren osv osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...