Limbo Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Heisann. Jeg skal koble opp forsterker og subb. Da vil jeg bruke den originale cd spilleren som står i bilen, men denne har ingen utganger så da må man til med converter. Har kjøpt converter, men vet ikke hvilke kabler som skal kobles hvor med converteren. Noen som har koblingsskjema eller noen bilder som viser dette? Takker på forhånd Mvh Kristoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen5 Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Halla, jeg skal også koble opp subb i min e46, og vil også bruke orginal spilleren. Det man trenger da er phono utganger som gir signal til forsterkeren eller en aktiv bass som jeg skal bruke, remote og strøm fikser man jo ellers. Har du et "T" eller "Y" stykke som gjør dette mulig? Og hvor har du kjøpt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Man kjøper ein sånn: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Og kobler den til 2 høgtalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå