jaakobsen91 Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 selger nå alt av deler til e30 cab! har absolutt alt av deler uten om panser, skjerm h side og lykter forran h side. uten om dette har jeg alt!' splitter nye vinter dekk, pigg frie, 4 stk. 195/65-15 tror jeg, halv pris 1000 skal dekkene selges på felg er det org alu til bmw selges samlet 4000,- (felgene er som nye nesten) to stk nye sommer hjel 205/45-17 racing dekk. 4 stk sommer felger, pene men noen merker, 8,5" 17" 5 eike med di to sommer dekkene på 4500 komplett interiør, svart skinn! alt inni bilen er strøkent! dashbord, setene, sofaen er strøken uten om at den har begynt og rakne på toppen av ryggen (sykdom), ratt (org), girkule, komplett håndbrekk, dører er strøkne, lister, bakasjelokk er strøkent, hjulbrønnen er strøken. gir osv er strøkent, skjermer rundt hele er strøkent, eksos er så å si ny på bilen! org bakstuss, cab er det to, tre små hull i, men selve mekanismen er strøken, glir rett ned i boksen sin;), boksen som cab ligger nedi er strøken! radiator, motor, starter, dynamo osv, motor kan selges i deler, er en 318i m40, toppen er strøken, tikker ikke og bruker ikke olje ell vann. kan skjere av biter av ramme osv vis innteresse, forsterkninger kan selges, hjulbuer, demper tårn er strøkene og kan selges, dempere er org og temmelig bra, driv akslinger og mellom aksling, bak aksling, klokka kan selges, bremser er ganske nye, gulv kan skjeres opp vis noen vil ha biter som har rusta eller noe. el ruter og knapper til dette. som dere skjønner: jeg har det meste, ring meg!!! bor i hedmark, hamar omeng! 46770829
william_olsen Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Hva skal du ha for M40Starteren? og Skinnstolene foran og bak? selve caben?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå