hardrocxsludge Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Hallo, er ute etter et par stoler jeg ! av typen sparco evo 2 plus . Har fått pris på stoler med justerbart understell for 9800 kroner . Lurer på om dette er en god pris ettersom jeg ikke har sjekket så mye rundt å det er første bilen jeg bygger med rallystoler , så er ikke så godt kjent med priser rundt om ! Takk for svar og tips , MVH Joakim : - )
M3 Yngve Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Sparco er dyrt i innkjøp, så tror nok ikke du får så bra priser rundt på dette.
hardrocxsludge Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 Sparco er dyrt i innkjøp, så tror nok ikke du får så bra priser rundt på dette. takk for svar ! Funnet seter til 4800 per stykk, så ut til å være en grei pris det !
hardrocxsludge Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 Sparco er dyrt i innkjøp, så tror nok ikke du får så bra priser rundt på dette. takk for svar ! Funnet seter til 4800 per stykk med understell, så ut til å være en grei pris det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå