Concep Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Vurderer å selge Min E30 320 som er bygd om til M3, grunnet jeg ikke får tak i noe sted å skru, da den fortjener litt pleie, og fordi jeg har lyst på en nyere bil nå i vinter. Litt info om bilen : Årsavgift betalt, eu ok til Mai/2012. Km stand er 240 000 Frontfanger og bakfanger i glassfiber ( bør byttes ) Sideskjørt i glassfiber Cstolpe i stål Dører i stål Bakluke i carbon og m3 vinge i glassfiber Bakskjermer i glassfiber Forskjermer i stål Tak trekt med carbonfiber. Motor er en M50TUB25 Grenrør med effektanlegg hele veien. Åpent luftfilter. Usikker på om noe mer er gjort, Motor er ekstremt kvass og går GODT i bilen. Lyden er herlig Interiør er ribbet, står kun 2 framseter + dashbord igjen. Det følger med helt nye selvsmørende Polyforinger til hele understellet på bilen. 3 Sett med felger, 2 sommer og 1 vintersett. Startech lykter står på men følger ikke med hvis du ikke betaler godt for di ! Bilen trenger litt stell rundt om som.feks fangere og skjønhetsfeil. Utløserlageret er gåent, bilen er i daglig bruk, så ikke noe problem, det bare skrangler når Kassa står i fri, og når du kjører under 2000rpm. Ellers er det utrolig lite rust på bilen, har ikke klart å finne noe stort enda. Selges kun om jeg får rett pris for den. ellers beholder jeg den til jeg finner ett sted å fikse den opp selv. Her har du altså en ''m3'' på skilter eu ok i 2 år. Kom og se og prøvekjør bilen før du legger inn bud helst. Men den går ikke for under 35000 uansett. 37000 med Diff med lamellsperre: 4.45 utveksling, en helvetes akselerasjon. 39000 med startech lykter. Tlf: 45 48 49 28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Kan ta innbytte i nyere stasjonsvogn bmw, mercedes audi. Krav : Elvinduer, servo helst diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Hva er gjort siden prisen plutselig har økt med over 10 000,- ? Såg denne låg ute på autodb lenge for rundt 25 000,- var i kontakt med deg å du nevnte ikke noe om at prisen var feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Eu godkjenning og skilter min venn Da den lå ute sist var den heller ikke registrerbar pga noe tull med omregistrering for flere eiere siden. En annen ting er att jeg vurderer den kun solgt til rett pris, og dette er prisen jeg forlanger, kjøpte den for 25000 og har påkostet 8 + nå, og i tillegg så er en bil med skilter og eugodkjenning verdt mer enn en bil uten, selvom man ikke har kostet på en dritt. Så er ikke no UPRIS i den forstand. Utrolig morsomt leketøy, derfor jeg ber folk komme og se og prøvekjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanex Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 er litt intr i hvordan du fikk den EU Godkjent jeg da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 er litt intr i hvordan du fikk den EU Godkjent jeg da men.. Hvorfor det? er 6`r i den org og sitter 6`r der nå.. på en vanlig eu kontroll skal ikke kontrolører sjekke om motoren, han skal ikke åpne panseret en gang, med mindre han sjekker rammenr men hvem gjør nå det?! utenom naf og biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 er litt intr i hvordan du fikk den EU Godkjent jeg da men.. Og forrige eier fikk ikke skilt på den pågrunn av problemer med at kjøp og salgsmelding ikke var levert inn 3 eiere tilbake, noe trådstarter fikset ved en lang samtale med biltilsynet om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Dere forklarer dere selv jo, flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 DEN GÅR FOR 31 000 Innen en uke, da jeg har bil på hånda ! Og ja, jeg sviker dere ikke, blir denne solgt snakker vi e36 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Synd du er så langt unna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Er skjermer i glassfiber eller stål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Er skjermer i glassfiber eller stål? Les teksten nøyere neste gang. Bakskjermer i glassfiber, framskjermer i stål. Frontfanger og bakfanger i glassfiber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Takk Winchester. Er bare å få solgt Torjus, har veldig lyst på den M3'n Møter på halveien jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Deler som følger med til 31 000 : Servo kit Senkefjører Originale fjører Ekstra speedometer ekstra lykter 1 sett med 17'' felger 245-40.17 1 Sett med 16'' Kantfelger Usikker på merke 1 Sett med 15''alufelger vinterdekk Racingjekk 3 eller 4 luftmassemålere til m20-b25 og b20 ekstra lettet panser Originale bærearmer foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Kom igjen nå, det er Gratis omregistrering ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå