Ghost00 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Heisann. Gammelt bilde, det er fra sommern i år. det er svart matt felger på nå med de nye dekka, samt satt på "skvett lapper. Nå er det på tide med ny bil siden fruen vil ha en litt mindre bil. Blazern starter og går som bare det, ikkeno feil med understell eller motor. har akkuratt byttet luftfilter, alle demperne, plugger, dynamo, olje, oljefilter, har byttet ut alle høytallerne til noen bedre. har også kjøpt helt nye vinterdekk til den nette sum av nesten 10000.- testet ut nå som det er vintern og de sitter meget godt, slipper bare når man vil det skal slippe så det er en trygg bil å kjøre. Satt på noen ekstalys også, som lyser meget bra. men som alle andre gamle biler så er det noe små fiks man må gjøre med bilen. invendig sentrallåsen på sjafør siden må fikses, regner med at det bare er å ta av trekket og feste på det som måtte ha ramlet av. AC vesken er ikke der, har ikke fylt på når jeg kjøpte bilen. dette er heller ikke dyrt. følger også med DVD spiller med en liten skjerm. bilen skal EU godkjennes mai-2011, det går veldig bra. Det er er liten bulk bak på venstre side, og en veldig liten en forann på høyre side. bilen er så si rustfri også, noe lakkrust som er lett å ta vekk. Jeg kunne godt tenke meg å bytte denne bilen inn i en stasjonsvogn BMW eller Mercedes Kommer flere bilder i løpet av dagen. Mvh Ellef Ringnes Tlf: 45138744 foresten en link til salg tråden: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1291309585 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 bilde, motor?, stand?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost00 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Bumper denne siden jeg har skrevet ny infomasjon og lagt ut ett bilder sendes på mail eller mms vist ønskelig. alt invendig er så si strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Intresert i e30 touringen min da kansje? 90` 240000km, 325i automat http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 3#p1290403 Blir EU ok i disse dager, skal bytte en sim-ring og bremseklosser i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost00 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Hvor bor du? Skal tenke på det. fruen som må godkjenne det. Siden det skal være familiebilen vår har tatt nye bilder i dag, men det går så utrolig sakte å legge ut bilder med mobil Internett med dårlig dekning så det kommer i kveld når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 intressert i e36 318tds touring? har du flere bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost00 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 sendt deg en PM Ehrnst. jepp skal til å legge ut bilder av den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Voss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå