Schrick Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Hei, vurderer salg av min Touring nå, bilen ble eu-godkjent i September/Oktober dette året. Bilen er Diamant-svart Senket 40/40 med Apex fjærer og Bilstein dempere (ikke godkjent, men har Tüv-papirer) Bra for rust M20b27 Eta motor Bulk på hjulbua bak v.side. (Ny følger med) Slitt førersete (vanlige plassene) Km. stand: 236.000 - km.stand på motor er uvisst. Ting som er nytt: - Bremserør fra motorrom, under bilen og helt bak samt ut på bærebroene til caliperene. - Bremseslanger og bremseklosser for og bak. - Handbrekksband og handbrekksvaiere. - Powerflex travers og bærebroforinger. - Lenkarmer for stab.stag, for og bak. - Olje og oljefilter. - Luftfilter (innsats) - Bensinfilter. - Tennplugger. De sorte DE-lyktene og lyktesenkere følger ikke med. Ring for mer Info; 95465563 - Mikkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 tenkt på noen pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panz0r Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Det står jo pris i annonsen, men jeg lurer på hvor i landet denne herligheten står henn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 står i moelv, mellom hamar og lillehammer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 godkjent med motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonanko Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 mere bilder ja takk! (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Er en orginal 325i, men motor som sitter i nå er ikke godkjent i bilen. Men det skal et trent øye til for å oppdage at dette er en 2.7l. Men er litt usikker, mulig planene endrer seg slik at jeg blir beholdene den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 rent salg eller interisert i en 95' 318 TDS touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Altså er det en standard ETA motor, altså 130hk, eller med 320 råder, eta blokk, veiv, og 325 stempler og topp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Det kan jeg ikke med sikkerhet konstatere, men det ble sagt av forrige eier at det er en Eta motor. Sitter ikke vanlig Eta innsug på den, på høyre side av toppen der det er et lite utstikk rett over eksospakningene , hvor det skal stå slagvolum er det oppgitt ; 2,5 - 2,7 Og på andre siden står det 885, altså en 2.5l topp. Dette er hva jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 rent salg eller interisert i en 95' 318 TDS touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Hallo det merker du jo ! Enten går den dårlig (130hk) eller så har du nærmere 190hk ! ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Noe er blitt gjort med den, for en vanlig eta skal vel sperre ved rundt 5000 r/min. Denne drar til 6800 r/min som en vanlig 2.5l gjør. Men den har ikke samme stinget som en vanlig 2.5l har. Noe slappere er den men mye sterkere ifra bunnen av registeret. Spiller igrunn ingen stor rolle, motor vil bli plukket ut for overhaling. Noen fler spydigheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Ikke meningen å være spydig, men dette er jo greit å få svar på, spurte ikke for å være kvalm, men fordi jeg er intressert i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Okei, den er grei. Var bare noe med måten du formulerte innlegget på som gjorde at jeg tolket det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg