Abbis Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 hey! vil selge min 318i m40 bilen er eu ok t.o.m. juni 2011 bilen er fin for rust! litt overflaterust på hjulbue fremme. bilen er senket, godkjent i vognkort med STRØKNE 17" BBS felger med helt nye sommerdekk. bilen har org. front med tåkelys. kjøpte bilen i juni 2010, etter det har jeg bytta foringer bak, bærearmer/foringer fremme, fordeler og rotor og interiør. bilen ser fin ut inni og utpå. bilen har en ødelagt diff, og defekt bærearm bak, høgre side. selges som den står. gi bud, må bare ha den bort pga plass mangel er det noe mer du lurer på, så nås jeg på : e-post abbis@fezt.net eller mob 47714588 intresserte? da sender jeg bilder. KOM MED BUD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 KM.stand? vinterdekk? interiør? (strøkent / skinn) hengerfeste? Stereo? Flere bilder? Motorrom, bagasjerom, interiør, eksteriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbis Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 km stand: 260 000 vinterdekk: følger med 15" borbet med gode vinterdekk interiør: vanlig svart e36 interiør, ganske fint å bra stand ikke hengerfeste stereo: følger med cd/mp3 spiller, høyttalere med god lyd(lagt kabler til 2 stk forsterker bak) flere bilder kommer, eller kan evt. sende deg om du føler deg intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 km stand: 260 000vinterdekk: følger med 15" borbet med gode vinterdekk interiør: vanlig svart e36 interiør, ganske fint å bra stand ikke hengerfeste stereo: følger med cd/mp3 spiller, høyttalere med god lyd(lagt kabler til 2 stk forsterker bak) flere bilder kommer, eller kan evt. sende deg om du føler deg intressert Vist prisen kan litt ned så er denne av interesse. Send gjerne flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbis Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 ja, jeg skal ta noen bilder av det du trenger å se, så kan vi da, diskutere prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Berre å sende over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbis Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 jepp:) så snart det blir lyst ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Er bilen solgt ?K felger er det du har på på profil bildet ditt ? Følger de med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbis Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 ikke solgt ennå nei, legger snart ut flere bilder. felgene på bilde følger ikke med. du får med 17" alu felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Har du mulighet til å ta flere bilder av bilen? Bak, sidene, interiør, motorrom, hjulbuer osv.? Og hvilken årsmodell er den? Servicehefte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbis Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 93mod, servicehefte: nai. OPPDATERING!!!: bilen ble utsatt for en trykk, så drivverk er ødelagt(diff)selve bilen er hel og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbis Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Mye skal du ha for bilen din a abbis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbis Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Du skal få special price bjørnar bare du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Det liker jeg hvorfor har du ødelagt diff'n a? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå