Andreas123 Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Når bilen er kald så blinker motorlyset (av å på) når jeg girer (av og til). Akselererer jeg litt aggresivt så dør den ut og det kommer fram DTC, DBC, DSC error. Bilen startes på nytt og alt OK. Hva kan dette være? Dette begynte rett etter det ble montert cruisekontroll og jeg lurer på om det kan ha en sammenheng siden det virker som en programmeringsfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Vanskelig å seie .. Er det no i kulden, minusgrader, probleme oppstår? Ta ein diagnose.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Ja er nå når det er så kaldt, vanskelig å sjekke om det er sånn når det er pluss grader Ja, får vel gjøre det, lurte bare på om noen visste noe om dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Fikk du noe svar på dette? Skjedde akk det samme med min, etter jeg nettopp monterte cruisecontrol.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå