Winther Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 j Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Sikler veldig på denne her, men må vente til jeg får svar fra politiet om jeg får bot eller ikke, noe de for litt over 1 måned siden sa tok maks 1 måned. Så skal gi et lite pip når jeg får vite noe mer, om den fortsatt er til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 har merket meg denne her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Noe rust? Så veldig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Så denne tidlig i desember på autodb og sjekket hver dag om den var ennå til salgs for jeg jobbet hver dag og hadde ikke anledning til å dra å se på før i januar, veldig synd at jeg gikk glipp av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 Bilen er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg