Jee9uz Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 m20 eller m50b25 turbo i E30? skal helst bli godkjent så lurer på hva som er lettest å bygge og få godkjent? Vi prater om en 86 modell 320. Lyst på m50 men blir ikke den veldig tung i fronten? Takker for svar!
CV-Erik Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 M20 er sikkert lettest å få godkjent siden det kom org i E30
Niklas Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Det er vel mest potensiale og du får meir ut av M50. M20 er nok lettest å få godkjent, men skal du bygge turbo ville vel det beste vert å bygge på eit 325 karosseri og feks sette m20b20 med turbo i som er org 129hk. Turbolad denne med lavt trykk så holder du deg under 172hk som 325 er godkjent med. Dette har vel fleire gjort før..
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Det er vel mest potensiale og du får meir ut av M50.M20 er nok lettest å få godkjent, men skal du bygge turbo ville vel det beste vert å bygge på eit 325 karosseri og feks sette m20b20 med turbo i som er org 129hk. Turbolad denne med lavt trykk så holder du deg under 172hk som 325 er godkjent med. Dette har vel fleire gjort før.. doffa på forumet har også fått godkjent sin søknad om kompressor med lik effekt som den første E30 M3.
Bimmer327tic Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Må huske på at bilen ikke automatisk er godkjent ombygd bare fordi du får tilslag på en søknad..
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Må huske på at bilen ikke automatisk er godkjent ombygd bare fordi du får tilslag på en søknad.. Var derfor jeg skrev fikk godkjent søknad, og ikke bil.
Bimmer327tic Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Ja jeg vet hva du du skrev.. Det er mange søknader som blir godkjent, men det er ikke mange av de som får tilslag som ender opp med ny merknad i vognkortet. Har vært bort en del personer som har gått fem på der. Kostet på bilen flere ti talls tusen, også sitter du der med skjegget i postkassa fordi kontrolløren hadde en dårlig dag.
Jee9uz Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Takker for svar! men fortsatt usikker Har lyst til å få turbo i vongkortet og så bygge noe skikkelig sånn at det flytter seg litt.. Men tanke på at det blir et M3 kaross må det liksom må det bli litt fart i den
Joachim_M5 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 med m3 understell skal du få godkjent med opptil 300hk i e30, både med m50 og m20 motor. Har selv snakket med en på biltilsynet som fortalte dette da vi snakket om ombygging av en e34 520i til M5. Han sa at det var lettere å få godkjent turbomotor i en e30 enn å bygge om en 520 til M5. Mvh Joachim Stavik
winchester Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Joachim_M5, hvilket biltilsyn var dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå