leif harald Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Hallo, har en e30 med m50b25 som starta og gikk i dag tidlig. Men etter en stund så starter ikke pumpa lenger. Jeg har prøft å kjukoble den, strøm rett fra batteriet, men starter ikke da heller. bilen får gnist men fyrer ikke opp. Kan det være får lite bensintrykk? evt noen andre ideer?
ehrnst Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 starter ikke pumpa med strøm rett fra batteriet er det der problemet ligger
leif harald Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 starter ikke pumpa med strøm rett fra batteriet er det der problemet ligger Pumpa starter med strøm rett fra batteriet. Men motoren starter ikke da heller. Den tenner av og til men starter ikke. kan det være for lite bensintrykk?
ehrnst Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 OK. det var litt vanskelig å forstå ut ifra teksten. pluggene er våte?
leif harald Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 OK.det var litt vanskelig å forstå ut ifra teksten. pluggene er våte? Pluggene er litt fuktige ja. kan jo prøve å ta alle ut og tørke av de. Kan jo prøve å skrive litt mer så du kansje forstår. Bilen starta og gikk tidligere i dag. Så skule jeg bytte reim til kompressore. Så skulle jeg ut av garasjen igjen så slo ikke bensinpuma inn en gang. Har vært en fæl tikkelyd fra et relee de siste dagene. kan det være et tein på at det ene har røket/dårlig kontakt en plass? Men uanz jeg prøfte å koble bensinpuma direkte på batteriet, da går pumpa. Men motoren fyrer ikke. Den er bortpå av og til. Har kinna en del så kan hende pluggene er alt får våte ja.
ehrnst Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 relativt sjelden releet går, men om det har laget lyder kan det jo være tilfelle. Motoren skal jo starte om du har 12v direkte på pumpa. Jeg ville prøvet med å rense plugger, evnt byttet disse først. start med de enkleste tinga først og jobb deg oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå