Eska Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Doh! fikk motorstopp idag! bilen døde når jeg tok inn clutchen, greide og "trille" den igang igjen, så når jeg tok inn clutchen igjen så døde den igjen, på dette tidspunktet mistet jeg all farta og bilen ble stående, greide ikke og starte den igjen me tenninga, synes den skjinna veldig fort, hadde dette problemet en gang tidligere da var det veivakselføler som var gåen, men nå er jo denne "ny" bare 1,5 år gammel.... tilslutt døde batteriet også! hehe noen om har noe tips til hva som bør sjekkes når jeg skal hive meg løs på den i kveld!??? Var lite bensin i systemet, hehe krysser fingra for at det var noe slik... noen tips for å sjekke om bensinpumpa funker?? noe lyder som skal komme ved å vri tenninga? Bilen har hatt motor ut og inn, men starta fint opp og gikk i 3-4 minutt før dette skjedde, har ikke blitt kjørt så langt siden august!!! Takker for svar!!! eskild
Eska Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Update! Når bilen er kald, så starter den og går helt fint! men med en gang temperaturnåla går over det blå feltet på måleren i instrumentpanelet så stopper den og dauer... starter jeg den igjen så går den reint i 2-3 sekunder før det skjer igjen!.... tenker dette kan ha noe med en temp giver elns og gjøre? kan kjøres vanlig til temperaturen stiger... Takker for svar!!! Eskild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå