slett bruker Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 hei var i Hemsedal om helgen som var, da jeg startet bilen for å kjøre hjem så virket ikke kjørelys eller Instrument lys når jeg vrir bryteren til hakk nummer 2. Så jeg byttet en 15amp sikring som hadde gått å da kom det lys tilbake i Instrumentet. Men har fortsatt ikke kjøre lys når jeg har bryteren på hakk nummer 2. Kjøre lyset fungerer fint når bryteren står rett opp, men da er det somsagt ikke lys i Instrumentet slik som det skal vere. Er det noen andre sikringer som kan ha gått? tenker da på dem store boksene, dem som har lik størelse som abs. er noen av dem til lys? evt andre som har hatt samme feil? Lurer på om det er normalt at bilen bruker lang tid på å bli varm når det er kaldt ute? var -30 grader å det tokk 4 mil før motoren fikk drivdstempratur. Parkere alltid i garasje hjemme så har ikke opplevd dette når det har hvert kaldt.
Glennski Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Det er nok bryteren som er kaputt. Vanlig feil på E36 desverre. Angående driftstemperaturen, så var det litt langt, men det spørs jo hvor hardt du kjører, om det er mye utforbakker og slikt. Har du stor fart i bakker, så blir jo motoren fort kjølt ned da du ikke bruker motorkraft.
KrHeLl Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 På minus 30 så vil det nok ta litt tid ja, en liten papp-bit framfor radiatoren gjør susen
slett bruker Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Okai, hvet du hvordan jeg bytter bryteren? Noe jeg kan klare uten noe serlig erfaring, evt enn måte jeg kan sjekke om bryteren er defekt uten å bytte den? Det var endel nedoverbakker ja, kjørte rolig å holdt lavt turtal når motoren er kald. fart var ca 80km't.
Glennski Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Okai, hvet du hvordan jeg bytter bryteren? Noe jeg kan klare uten noe serlig erfaring, evt enn måte jeg kan sjekke om bryteren er defekt uten å bytte den?Det var endel nedoverbakker ja, kjørte rolig å holdt lavt turtal når motoren er kald. fart var ca 80km't. Da er det ikke rart Ja, bryteren kan du bytte selv. Bare skru den ut, ta ut pluggen og montèr en ny i motsatt rekkefølge
slett bruker Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Ok, takk for hjelpen. Du har tilfeldigvis ikke en liggende som passer til 95 mod?
Glennski Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Desverre.. Men legg ut en post på ønskes kjøpt, så dukker det opp en ganske fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå