die4e| Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 Jepp, det var ikke noe problem, du kobler det bare inn på parklyset ( svart ledning fra inverteren på brun til parklys Og rød fra inverteren sammen med den andre fagen som går inn på parklyset, tror det var blå) Her er en DIY du kan se på http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 83&start=0
die4e| Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Skrevet Desember 28, 2010 En liten update Bilen fikk en velfortjent polering + lakking av blinklys see å blank sota side blinkers Før Etter
thomaleo Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 hvilke planer har du for sommerfelger? eller har du tenkt deg nye overhodet?
Spiff Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 hvsi du ikke har fått tak i gitter til fangern din så har jeg et liggende her
die4e| Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Sp|ff: har kjøpt biltema gitter, men viss du har en fornuftig pris på orginalt er jeg alltids interesert Thoamelo: Jeg har veldig lyst på gs goldline 18" får se om jeg orker å jobbe nok overtid
haybimmsen Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 tror jeg med kikka på denna i sommer:P men fant en i volda istede:P blir bra detta:)) følger med deg:)
die4e| Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Kan godt stemme det, kjøpte den i august
die4e| Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 En liten update chrome ringer i instrumentpanelet ///M emblem gearspak. Bestilte sånn "speil klistermerke på ebay. Fikk pimpa mobilen litt også (speilvent bilde) Har kjøpt meg diffuser til orginal bakfanger. Facelift grillramme + m3 speil og forskjerm er inne til lakkering og ferdig til uka Sikler veldig på GS goldline felger, noen som har noen meninger om de på tralla mi?
haybimmsen Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 så du ville ikke ha lys i M emblemet på girstanga da?
bmwkizn Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Blir knallbra det der Hvordan var det å få ut instrumentene og montere instrumentringene? Mye prakk?
haybimmsen Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 trodde ringene var festet på utsiden jegXD
die4e| Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 haybimmsen: nei de er nok montert inni jeg regnet med at jeg måtte legge opp nye kabler til lyset i girspaken, så jeg kjøpte heller bare emblemet og klistret det på den originale girspaken bmwkizn: det er ikke noe stress, jeg måtte ikke demontere rattet eller noe. Jeg fulgte en DIY jeg fant her på forumet men det ser ut som om den er borte.. Hvis du lurer på hvordan du gjør det så er det bare å spørre
die4e| Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Hadde en liten smell i begynnelsen av vinteren, bare i 5km/t eln så bulka grillramma litt og litt av forskjermen, da jeg hadde tenkt meg ny forskjerm pga rust i bunnen og ny faceliftramme gjorde dette ingenting.. bortsett fra egenandel på 15.000 Før jeg begynte å skru : Bulk i grillramma: Rust på forskjerm: ÆSJ Delene som skulle på sykt deilig å få bytta ut speilene som ser ut som en toast Alt demontert Gammel vs ny grill såå: tadaa ferdig montert
Vegah Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Eneste er at jeg synes det ble litt stygt med biltema nettingen, ellers er det en pen bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå