Gjest Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Trenger slangen som går mellom radiator og motor. Sett frammifra bilen er det den som går inn oppe til høyre på radiatoren. Vennligst takontakt om du har denne!! nåes også på tlf 924 66 692, helst i Bergensområdet/Hordaland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Tar vel sikkert like lang tid å kjøpe en fra GS, sikkert billigere også. Delenummer 11531720720 hos GS, koster 266 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 eg har .... begge slangene ... kommer ute forbi knarvik så e ikke lange vegen og hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 ikke forhåndsbetal til bauge racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Fin fin kommentar, bmw-e36-e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 pga sein sending av deler fra min side .. bøyer meg i støve og beklager så mye fra min side... og sendings infoen e sendt til din pm bmw-e36-46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slett bruker Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 pga sein sending av deler fra min side .. bøyer meg i støve og beklager så mye fra min side... og sendings infoen e sendt til din pm bmw-e36-46 Ønsker du og beklage deg ovenfor meg også? jeg forskuddsbetalte til deg og nå har det gått 6 uker uten at jeg har mottat pakken! Du er den mest useriøse selgeren jeg har hvert borti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå