Elliott Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Trenger lykteinnsatsen på nærlys på venstre side på en Bosch linse lykt. Er montert med 3 skruer, så er enkel å demontere, så hadde vært bra vist noen hadde en defekt lykt som jeg kunne fått kjøpe enten bare lykteinnsatsen eller hele lykten -Mats (90272240)
Elliott Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 Hvilken bil Åh det hadde jeg glemt å nevne, er til en E36
bjornar-a Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Har en hel lykt.. hvis det er orginal lyktene det er snakk om?
Elliott Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 Har en hel lykt.. hvis det er orginal lyktene det er snakk om? Tror det er orginal, har du bilde av din?
bjornar-a Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 skal ta bilde av den jeg:) du får det seinere i dag:)
Elliott Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 skal ta bilde av den jeg:) du får det seinere i dag:) Høres bra ut
bjornar-a Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Fikk faen meg motor ras på bilen min i dag, derfor litt seint svar:P har tatt noen bilder av lykta, er fin lykt, men er møkkete nå, derfor ser den litt "Sliten" ut..
Elliott Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Motorhavari er kjedelige greier! Ser lik ut som den jeg har ja, hva vill du ha for denne? Betalte 6 for 2 stykker hær i bodø, men da var den ene litt defekt, derfor jeg trenger en ny
Elliott Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 400? Må gå bra det, regner med du kan sende? Vi kan jo ta resten på pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå