Melkvik Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Tøft Skulle hatt takvinge med flaps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 den var RÅ! utenom de stygge bmw emblemene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Sikkter tatt noen timer den breddinga der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Sikkter tatt noen timer den breddinga der:) Det er det nok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Grom bil, men den skulle hatt pre-facelift Startec baklykter for å bli perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Grom bil, men den skulle hatt pre-facelift Startec baklykter for å bli perfekt! Fannt 1 par startec lykter på ebay, Det var då en pris på 3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Grom bil, men den skulle hatt pre-facelift Startec baklykter for å bli perfekt! Fannt 1 par startec lykter på ebay, Det var då en pris på 3000 Er ikke uvanlig pris det. Startec lykter lages ikke lengre, så de er sjeldne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Grom bil, men den skulle hatt pre-facelift Startec baklykter for å bli perfekt! Fannt 1 par startec lykter på ebay, Det var då en pris på 3000 Er ikke uvanlig pris det. Startec lykter lages ikke lengre, så de er sjeldne. Der bilen min står nå, der var det enn annen e30 som sto der og, den hadde godkjent turbo og bur og den hadde startec lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Hmm, ser grei ut denne. Fyren eier ikke sans for detaljer men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Ja fyttihelvet skulle vært strengt forbudt å hive på de m emblemene som e der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Ser igrunn ikke noe galt med M-tech emblemene jeg, heller ikke BMW Motorsport emblemene som jeg vurderer på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Det var da voldsomt som denne 10-11 år gamle bilen plutselig skulle florere på alt av BMW forum omdagen da men ja, skamrå bil, enda fetere den dag i dag iofs med nye hekkspoileren. men fortsatt håpløse dekaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Gromt Her er et bilde jeg har av en 2 dørs E30 M3 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Gromt Her er et bilde jeg har av en 2 dørs E30 M3 Touring Satan så stygg den bli i 2-dørs touring form. Eller så er konsptet med E30 M3 Touring jævlig heftig. Nesten ultimat ut på tur i sommer bil i vår del av verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Den 2-dørs touringen ser ut som en liten begravelses sportsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå