kenmyh Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Hey! Ja, nå i disse vintertider er det greit med varmesete i bilen, men mitt har begynt å fucke litt... Da jeg kjøpte bilen i februar funka varmesete skikkelig, varma langt ut i sitteputa, men nå varmer det nesten bare i korsryggen... Er det en sløyfe eller noe sånt som kan ha tatt kvelden? Hvorfor vil den ikke varme hele sitteputa, og kun korsryggen? Bilen er forøvrig en e36 touring.. Takker for svar! Kenneth
Tommy Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Da har du nok fått brudd i en av varmetrådene. Det er seperate varmematter i puta og i ryggen.
Pisani Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Hei. Har samme problemet på førersetet. Er det noen annen måte å fikse dette på enn å bytte ut hele setet?
Tommy Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Får kjøpt løse varme elementer. http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 311E172Q2X
AndreasBr Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Jeg har samme problemet på førersetet mitt. Etter det jeg har hørt skjer dette om man setter noe tungt i forsetet. f.eks at man skal hente noe i passasjersetet, setter kneet i setet osv.. Er det vanskelig å bytte den varmegreia? Antar man må ta av trekket på puta osv, men må man ta ut stolen for å få det til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå