///M-Power1 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Ikke brukt etter lakk pris: 3700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 pulver el spray lakk? så ut som dårøig finnish på bildene?? eller er det bare møkk som gjør det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-Power1 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 pulverlakk ja. har lagt i boden ei stund, var ikke sikker på om jeg ville selge de... men har igrunn nok ting, på tide å bli kvitt noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-Power1 Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 upp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-Power1 Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Bud ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 har ikke noe bredde, et, evnt. fler bilder av dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 har ikke noe bredde, et, evnt. fler bilder av dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-Power1 Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Skal fikse begge deler jeg, men blir dårlig i detta mørket... tar det på dagen i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Dette er vel Artec MF felger? Har helt makne på E30'en min, pulverlakkert i hvitt tilogmed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 pris? et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-Power1 Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Hvert på ferie en stund... Prøvd å legge inn nye bilder men får ikke til... Hvis du sier det er Artec mf tror jeg deg! Jeg kjøpte de til en touring, men fant ut at me s50b30 ville jeg ha E30 M3 bremser Kun derfor de er ubrukte og tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 men et og bredde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-Power1 Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 sjekker mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå