Danieltosbotn Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Jeg har satt inn anlegg i bilen min. Kobla alt sammen og satt på alt av paneler osv som måtte tas ned. Så skrudde jeg på og hørte at det var dynamostøy.. Gadd ikke å begynne med å fikse det med en gang, men holder på nå. Jeg har fått fikset dynamostøyet, men det er også ganske mye bakgrunnstøy. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Har du stilt inn spiller og forsterker rett? (volum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Jeg har justert litt fram og tilbake nå, og støyen kommer når jeg skrur på level skruene(på utgangene) Det blir helt borte når jeg har det bare litt på, men da får jeg jo ikke så alt for mye lyd, og når jeg skrur opp blir det skurring i høyttalerne. Lurer på om det hjelper med støyfilter..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Skru ned volumet på forsterkeren. Skru opp volumet på spiller til ca 70% av maks. Skru opp volumet på forsterker til du har omtrent maks volum Ta først høgtalerene framme og so integrerer du suben til anlegget. Alle lydinnstillinger skal være av og du skal ha på filtrene på forsterkene. Du gir ingen pplysninger om anlegget, men suben deler du på ca 80hz. Framhøgtalerene deler du ved ca 80-100hz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perolav Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Det kan hende det hjelper med kondensator også, hadde problemer med noe liknende en gang. og pass på at phono-kabler ikke ligger sammen med pluss, men hvis du har batteriet bak er det sikkert ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Høres nesten ut som dårlig jording. Har du testet flere / andre jordingspunkter på chassiet i bilen. Skal ikke si at dette er problemet, men høres neste ut som det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanHøyvik Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 http://bilradiospes.no/a/?aid=a036 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå