R Andersen Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Ønsker å kjøpe felger, helst uten dekk, som har 5-serie innpress. Dvs. ET mellom 10-25, helst så nærme 20+ mm. Er mest int. i BBS, OZ og orginale BMW-felger, men kom med det du har, så får jeg vurdere det. Det må være 8" eller 8,5" brede. Felgene må være runde, men småmerker, klarlakk som har flasset av etc. er helt ok, da det skal være banefelger.
R Andersen Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Legg gjerne ut bilder av dem, og mer info. om bredde etc.!
bmw530i Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 alle 4 er 215/40-17 felgene er strøkne, ingen kantkjørt fått bud på 4k for di, men med rask avgjørelse kan di handles for 3k
RS-Heggem Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Jeg har flotte, og litt mindre vanlige felger til deg i 17". Har ikke bilde av de her, men det er de todelte orginalfelgene fra min 2003 525. Her kommer et generellt bilde iallefall, så får du evt ET om du er interesert, da jeg må sjekke hva det står i de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå