nightking Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Hei! Lurer på om 3 serie felger passer på bmw e34 520i? Og evt hvilke felger som passer.. Dette gjelder org. stålfelger. Da jeg trenger det til ishjul. veit enten 3 serie går på 5 serie, eller 5 serie på 3 serie, men usikker på hva det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 da må du bruke spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Ok, men ikke så mye at boltene blir for korte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Du får teste og sjekke om du klarer deg uten spacere. Det kan hende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Ok, men ikke så mye at boltene blir for korte? får jo lengere bolter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Ja, men dette er kun til bruk på isen, å er ikke intrisert av å bytte alle hjulboltene for det. Derfor jeg nevnte det! Selvfølgelig veit jeg at det finnes lengre bolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå