John90 Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Fannt linken din såg grei ut den. So biltilsynet godtar at delene er kjøpt av ein privatperson uten at eg har nokon salgskontrakt på dette? So lenge det er bevist ifrå bmw sin side at delene faktisk er tilsvarende/like som orginale m3 deler?
baremats91 Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 jepp, jeg fikk godkjent søknaden min, da kjøpte jeg motor fra en i harstad, uten papirer, og girkasse fra en annen en uten papirer, fikk bare beskjed fra BT at motoren skulle være i original stand og bilen skulle bygges teknisk lik en M3
ehrnst Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 trenger ikke å ha import eller hugg papirer til motoren, bare BT får vite at det er en 3l M3 motor er de fornøyd, og da er det lurt å ta bilder av motor og delenr på motor, så sjekker man opp delenr hos bmw og får papirer på at det er en M3 3l motorjeg har mal, gå til linken på signaturen min hva er dette for noe sprøyt? om de sjekker opp motornummeret mot ch.nr motoren skulle stått i og det ikke foreligger papirer på at bilen er høgd, importert, eller andre ting (kontrakt med selger hvor det er nevnt hvor motor kommer fra) får du ikke godkjent
baremats91 Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 man kan ikke se hvilken hvilken m3 motoren tilhører ved å se på motor nr, motornr er bare et delenr og når motoren ble produsert
John90 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Nokon som har tips om ka som er viktig og få med i søknaden? Bilder av motor, understell, Motornummer, Forsterkninger?
baremats91 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 et godt tips er at det er bedre med for mye dokumentasjon enn for lite, da veit de på BT at du hvertfall har prøvd å gjøre det ordentlig det letteste er å levere bilen på et bmw verksted så de kan se at bilen er helt bygd om til M3 teknisk så får du et dokument fra dem at den er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå