Stene89 Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 I dag var jeg så heldig å skli ut av oppkjørselen så bilen ble ligganes på. Fikk jo da hjelp av en nabo med 4x4 bil. Etter en stund med frem å tilbake kjøring fikk vi den omsider opp, MEN antispinn lampe samt ABS og brekk lampe lyser. Ble fortalt at dette kunne være defekte følere. kan det være så enkelt som at kontaken har detti ut? Noen som har hatt likanes problem? Evt hva kan bli gjort? Skal opp på jobben å få den på bukk nå får å se, men vet ikke hva jeg skal se etter, for er i bunnågrunn ikke så veldi fan av elektronikk styrte enheter. Håper på no rask respons her da dette haster. Kan legge til at det er en 328 (vet ikke om det er likt på alle e46'r) M.Stene
2000Touring Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Det kan selvfølgelig være ledningen til føleren som har blitt trekt ut eller røket...
Stene89 Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Kommer tilbake til konkret feil etterpå, må bare få kommet meg opp på bukk å sjekka ut dette. håper det ikke er så ille.
Stene89 Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 brått ble feilen borte av seg selv. gikk ut å startet bilen å så var alt back to normal
2000Touring Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Har ikke fått pakka snø rundt føleren(e) da? Som etterhvert ble borte... Fint at det ordna seg da.
Stene89 Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 var nok ett aldri så lite snøpakkeføler problem ja. var en liten periode jeg ble smålig oppgitt, men gikk fort over da alt var "back to normal" sånn helt plutselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå