GiljeN Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 selger noe gsperformence casterstag foringer til e34 aldri brukt kun montert på prosjekt. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /45980.jpg Selges 500pluss evt frakt. koster 940 nye send pm mvh GIljen
tonyku Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Hvor skal casterstagforingene stå? I forbindelse med bærearmen? Tror kansje jeg mangler disse når jeg skal overhale forstilling.
Azeton Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Casterstag er den armen som er lengst bak. Foringen står inn mot bilen. Om du skal bytte den trenger du nok en presse. Bruker og sitte noe så forbanna hardt selv om staget er nytt.
tonyku Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Casterstag er den armen som er lengst bak. Foringen står inn mot bilen. Om du skal bytte den trenger du nok en presse. Bruker og sitte noe så forbanna hardt selv om staget er nytt. Takk Presse har jeg her på jobben 200 tonns.
GiljeN Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 lette og montere igjen da de er 2delte
tonyku Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg vil ha dem men har nettopp kjøpt traversforinger. Ligger dem hos deg til uka så må jeg kjøpe dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå