e3978 Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Jeg har hørt at ac'en skal bare stå på hele året, sommer som vinter, for at det ikke skal bli kødd med ac'en...trenger man det egentlig? Og i så fall: blir det mere/bedre varme med ac'en på vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Bare la den stå på du. Kobler jo aldri inn ved kjøring under 4 pluss uansett det søppelet av en AC funksjon på bmw uansett. Ihvertfall så gjelder det e39. Men ved lengre tids tomganskjøring hender det den slår inn etter en stund, og det er bare godt for kompressor og pakninger generelt at det er sirulasjon i systemet. Forhindrer uttørking av pakninger og sikkert andre fordeler også. Uansett.... Varmen påvirkes i utgangspunktet ikke en dritt av om ac er i drift på vinterstid dersom alt er normalt ellers, men med biler der de faktisk klarte og lage AC delen slik at den fungerer vinterstid også, så reduserers, eller rettere sagt elimineres duggproblemer mer eller mindre totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3978 Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Bare la den stå på du.Kobler jo aldri inn ved kjøring under 4 pluss uansett det søppelet av en AC funksjon på bmw uansett. Ihvertfall så gjelder det e39. Men ved lengre tids tomganskjøring hender det den slår inn etter en stund, og det er bare godt for kompressor og pakninger generelt at det er sirulasjon i systemet. Forhindrer uttørking av pakninger og sikkert andre fordeler også. Uansett.... Varmen påvirkes i utgangspunktet ikke en dritt av om ac er i drift på vinterstid dersom alt er normalt ellers, men med biler der de faktisk klarte og lage AC delen slik at den fungerer vinterstid også, så reduserers, eller rettere sagt elimineres duggproblemer mer eller mindre totalt. Så ac'en styres av ute-tempen? (på vinteren)? Vel, er heldigvis ikke plaget med dugg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Jeg kan slå min AC av og på.. (Kjølefunksjon... Altså blir ikke luften varmere, men jævlig kald..) Skjønte ikke hvorfor jeg fikk kaldluft isted, alt stod på varme.. Men joda, hadde kommet nær AC knappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3978 Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Jeg har muligens forklart det litt feil Jeg mente naturligvis Klimakontroll!!!! For det er jo forskjell på ac og klimakontroll... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå