ChrisHesby Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Hadde ute coilene i går for å prøve å måle om det var noe galt med en av dem, men uten hell. Men jeg merka at på den ene så var gummien som skal over pluggen litt løs, kunne vri den rundt uten å bruke noe makt, men på alle de andre så kunne jeg ikke det. Vil det si at den er defekt? Var også ganske mye olje nedi der som pluggen sitter fikk tørka det opp, men hjalp ikke. Skjedde første gang sist helg at den gikk på femsylindere, men da kom den siste sylinderen etter at motoren hadde blitt varm. Så da kan det vel ikke være tennplugg som problemet etter som de enten fungerer eller fungerer ikke, eller tar jeg feil?
e3978 Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Har den stoppet på tomgang noen gang? I så fall så har du vel blitt en av 100000000 som har gåen kam/veivsensor...
badsha Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 heller 1 av 10... og jeg tror ikek dette er kamaksel eller veivsensor problem
e3978 Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 heller 1 av 10... og jeg tror ikek dette er kamaksel eller veivsensor problem Nei det er mulig, men han sa jo at det ikke ble noen forskjell når han tok av en og en coil heller... men det er vel mulig det kan være en av coilene, siden den kom seg da den ble varm...?
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Er ikke en liten falskluft som får bilen til og gå ureint på tomgang?
Fisher Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Først må du jo vite at du målet coilene helt rett.. det kan være coil ledning, coilen eller tennpluggen hvis det er en sylinder som ikke går Enkelt å greit. Bare å starte motoren med alle coilene i.. så plugger du ut en etter en å ser om motorn er totalt identisk ved en coil. i såfall er noe langs denne veien defekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå