Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ute coilene i går for å prøve å måle om det var noe galt med en av dem, men uten hell. Men jeg merka at på den ene så var gummien som skal over pluggen litt løs, kunne vri den rundt uten å bruke noe makt, men på alle de andre så kunne jeg ikke det. Vil det si at den er defekt?

Var også ganske mye olje nedi der som pluggen sitter fikk tørka det opp, men hjalp ikke.

Skjedde første gang sist helg at den gikk på femsylindere, men da kom den siste sylinderen etter at motoren hadde blitt varm. Så da kan det vel ikke være tennplugg som problemet etter som de enten fungerer eller fungerer ikke, eller tar jeg feil?

Skrevet
heller 1 av 10... og jeg tror ikek dette er kamaksel eller veivsensor problem

Nei det er mulig, men han sa jo at det ikke ble noen forskjell når han tok av en og en coil heller...

men det er vel mulig det kan være en av coilene, siden den kom seg da den ble varm...?

Skrevet

Er ikke en liten falskluft som får bilen til og gå ureint på tomgang?

Skrevet

Først må du jo vite at du målet coilene helt rett.. det kan være coil ledning, coilen eller tennpluggen hvis det er en sylinder som ikke går :) Enkelt å greit. Bare å starte motoren med alle coilene i.. så plugger du ut en etter en å ser om motorn er totalt identisk ved en coil. i såfall er noe langs denne veien defekt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...