GiljeN Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 selger panser og grill. begge grillene er nye og aldri montert gi bud
GiljeN Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 vet om 1stk bulk som er vanskelig og se bud notert
GiljeN Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Hadde tenk 3lapper men åpen for bud:) holder til i stavanger området:)
Lanzin Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Hvordan er det og sende slikt? for langt og hente...
GiljeN Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 kan vell ikke sende me posten:) da det er så stort ? hvor i landet er larvik ? mangler nyrer foresten.. men grillene er helt nye ..mulig jeg har noen nyrer og men er ikke sikker. aldri brukt dem mvh
Lanzin Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Ikke sikkert panseret er like pent etter et møte med posten nei.. Larvik i Vestfold.. Avventer til jeg finner noe nærmere tror jeg. Takk for info
GiljeN Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 den er grei:) kommer nokk til og få tak i en panser eske og putte det i til lagring uansett
GiljeN Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 vet ikke hvor komplett dette er lenger. noen intr i området ? sender ikke
owyj Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Er kanskje interessert, holder til i området også. Hvor er denne bulken, evt. sjans å ta ett bilde i rett vinkel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå