cheron Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Greit, ikke særlig bil/bmw relatert, MEN, kan brukes i BMW garasjen/verksted så prøver meg likevel Jeg gir opp varmekanonen min. Problemet; Den tenner ikke lenge nok. Dvs, den får fyr på parafinen men klarer ikke å tenne lengre en 10 sekunder. Er noe justeringer av tenneren osv som jeg ikke finner ut av. Har heller ikke tålmodighet til å måtte drive å tulle med sånt når jeg skal bruke tiden på å skru! Derfor; Selges for selvkost. 1500 kr levert på døra/verksted i Vestfold Følger med en del parafin som er i tanken. Jeg har også fått montert ny bryter da denne var knust da jeg kjøpte den. Har renset og gått over den. Men finner ikke ut av innstillingen på tenner/dyse. ROBOT T30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Ingen som har lyst på varme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå