Næssen Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Hei:) Nettopp kjøpt meg bmw for første gang, valget falt på en E34 520i 92 modell.. og sto orginal blaupunkt kassetspiller i den, så da tenkte jeg at jeg skulle sett i en pioneer cd spiller i den. men da jeg tok ut den gamle kassetspillern, og dro ut kontakta bak den, kom alarmen på gitt! fikk nappa bort noen ledninger så lyden blei borte og lysa slutta å blinke, men fortsatt er det sånn blinkelyd inne i bilen, akkurat som nødblinken står på, sånn lyd er det lizzom.. Noen som vet hva jeg må gjøre for å bli kvitt det? Også lurer jeg på, får man kjøpt sånn overgang til den orginale kontakta som sitter til kassetspillern?, sånn at det går ann å få kobla til cd spiller på en grei måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 på bilradio spesialisten får du kjøpt overgang fra tysk til iso. angående bilalarmen hadd ejeg bare røska ut hele driten. har det i min E34 også. er bare noe vas ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Aha, takk for tips! stor hjelp:) Ja, blir vel å rive ut driten, men hvor sitter selve hjerna til alarmen? under dashen på passasjer sia?. men blir ikke noe problemer med startsperre eller noe, vis man fjerner alarmen? Undskyld for dumme spm:P men er ny innen bmw,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 har du startsperre i tilegg ? er et panel under rattet som sitter i 3 skruer vanlig phillips. 1 skrue på hver side av rattstammen og 1 på dørsiden dette vipper du bare ned å der regner jeg med den ligger ^^ ellers kan du bare koble fra tilførsel fra batteriet på det som går til alarmen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 aha okei:) Nei trur ikke jeg har startsperre.. da hadde vel ikke bilen starta mens alarmen sto og ula.hehe Iso adapter bestilt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 tviler på du har startsperre ^^ hva heter alarmen din ? det er ikke tilfeldigvis defa, hehe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 aner ikke ossen alarm det er jeg:P men den bråker fælt veit jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå