Lanzin Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Er ute etter Rød og sort sotespray.. Hovedsaklig Foliatec. Har brukt disse før med bra resultat. Tar også imot forslag til andre sprayer som gir godt\blankt resultat. Finner de ikke lokalt lengre.. eller på nettet....
Jay-O Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Jeg anbefaler å bruke folie, og ikke spray http://www.youtube.com/watch?v=iHSMwh6X8H8 www.decalfx.com Har lagt det på en del biler for venner o.l. med veldig godt resultat. Obs obs, ikke bruk for mye varme på plastlykter, IKKE bruk varmepistol, men hårføner på "1". Glass er det bare å kjøre på
Lanzin Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 De lyktene jeg har nå er så slitt at jeg gidder ikke koste på folie. Tenkte bare og sote med spray.. de blir kastet etterhvert uansett da lommeboka har kommet seg litt.. Da blir det nye lykter.
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 De selger slik lakk på Torshov bilrekvisita
Lanzin Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Takk for forslag.. kjøpte en annen på bilextra.. K-etellerannet.. Får se hvordan det blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå