espHJ> Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Hei har en 2000 mod e46 som pusseren på bakruten ikke virker på bryteren i hele tatt, Men når jeg kjører så pluteslig begynner den og gå samtidig spyle Tenkte på om det kunne være ledninger rundt hengslene noen som har vært borti dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 høres mest ut som det filteret som sitter oppi taktrekket, har bytta noen sånne på E46, tror ikke den er så dyr, mener det var rundt 300kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maestron Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 filter? Jeg har noe av det samme problemet på min men jeg tror spyleren fungerer via bryter. Viskeren fungerer litt nå og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 tenkte feil nå, filteret går til bakrute/luke knappene, er et slags "støy" filter. men sjekk sikringer og relé først, har vært borti brudd i ledningene ved hengslene, er et veldig vanlig problem på de fleste touring bilene til bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå