stianpej Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 noen som veit om de går overens? har en e23 84mod 732i med defekt tenningslås,har mulighet å skaffe en til e28 men er usikker på om jeg kan bruke den. håper noen kan svare meg på dette Mvh. Stian Pettersen
///MoePower Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Tror ikke det passer overens nei.. Har du noen bilder/info av nyanskaffelsen din?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Jeg har tenninslås eventuelt komplett rattstame vist du trenger.
stianpej Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 takk for svar:) skal skrike ut om jeg trenger tenningslås,eller rattstamme viss jeg ikke klarer og skaffe en lokalt i nerområdet. skal legge ut bilder ja,har ikke fått tatt noen enda men skal få fiksa de. tenkte på å lage en prosjekt tråd:) Mvh. Stian
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Du kan jo også vudere og kjøpe en ny som passer nøkelen din. Lås koster ca 1000 og mangler du nøkkel så koster den biligste 2-300 sist jeg kjøpte.
stianpej Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 har nøkkel men de er noe krøll med ledningene inni der med eventuelt brudd i kontakta. ratt stammen ser foresten mistenklig lik e28 så de er fristende å prøve den jeg har frafør. probleme er hovudsaklig at jeg ikke får instrumentene og innslaget til å funke eller slå seg på Mvh. Stian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå