BMWE30I Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Hei!! Lurer på om noen har noen tips om hvilken signalkabler som er best til under 1000 lappen, og hvor det er lurst og legge disse opp i en e34? Takker for alle svar:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie78 Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Var på bilradiospesialisten og fikk høre det ikke var noe i veien med biltema sine signalkabler.... Bare ikke legg signalkabelen sammen med større plussledninger......hehhehehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Tenkte på litt mer på kvalitets varer, har dårlig erfaring med biltema sine signalkabler siden de tar inn mye støy, noen som vet av kabler som er godt støyisolert??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 sjekk bilstereosenteret.no og dynabel.no du, der er det grei kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Tenkte på litt mer på kvalitets varer, har dårlig erfaring med biltema sine signalkabler siden de tar inn mye støy, noen som vet av kabler som er godt støyisolert??? Beklager at jeg ler, men hva er det som forteller om det er et kvalitetsprodukt eller ikke? At det koster 100x mer enn det trenger? http://www.mamut.net/dynabel/subdet382.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VSO Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Jeg kjører på biltema sine signal-kabler i min E34.. Har ingen støy eller noe.. Jeg la Signalkablene langs venstresiden av bilen, og strømkabel langs høyresiden. Er ikke veldig høy kvalitet på Kabeln men den funker jo. men vil annbefale og finne en annen Remote-kabel, den som er med i biltema-sette syns jeg er veldig tynn og dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Har man støy i kabelen, så er det stort sett feilmontert,dårlig jording,feil på spillere osv, det er ikke så følsomt som man skulle tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå