steiney Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Har problemer med frostvæsken og får ikke opp panseret mer! Virka som om wiren røyk eller løsnet fra et sted! Hva kan jeg gjøre nå? Håper bare ikke bilen begynner å koke igjen. :s Bilen er en E39 forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Samme skjedde på min bil i dag når jeg skulle fylle frostveske, min wire røyk nede ved hendelen inni bilen. Ser kanskje ut som at jeg får løst dette med å skru av dekselet og kanskje brukt en tang til å dra i Wiren, får se på det i ettermiddag etter jobben. Ser på GS at delene ikke koster mer enn ett par hundrelapper, litt usikker på om jeg må bytte alt eller kun den ene wiren, så kostnaden er lik null.http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=imageItems&image_ref=211R1Y332T3H322T1F1F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steiney Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Ok! men hvordan vet du at den har ryki nede ved hendelen egentlig? Hadde vært behagelig hvis det er der den har gått på min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Dra i spaken, se bak den om du ser wiren, ser du den kan du dra i wiren og se hvor mye som kommer, ser du ikke noen wire, er den røket på hendelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steiney Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Supert! kikker der nå, og wiren hadde røket nede ved hendelen. Men ut i fra den tegninga så er ikke den wiren jeg trenger der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Det er delnr 12 på tegningen: 12 51238176595 Panseråpner wire E-39 org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Det er delnr 12 på tegningen: 51238176595 Panseråpner wire E-39 org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå