Lanzin Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 oppsto plutselig et problem.. Blinklys h side henger seg opp.. men kun når jeg har på parklys. Og når jeg blinker til h uten og ha på parklys så blinker parklysene på v side+blinklyset H !? Blinklys og varselblink virker ikke når jeg har på parklys og bliklyset har hengt seg... Merker det kommer og går litt... Så det er Park v og binklys h som henger sammen på et vis.. Litt kaldt og stå ute og feilsøke,og har ikke tilgang på verksted denne uka så lurer på om noen har opplevd det samme og vet om et sted jeg kan gå rett på.
KKise Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Kan være jordfeil eller kontakt mellom ledere som går til blink/parklys, eller så er jeg usikker på om disse lysene går innom LKM. Isåfall kan denne også ha tatt kvelden.
Lanzin Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 hmm.. ja.. men når jeg tenker over det så har jeg hatt litt trøbbel med tilhengerkontakten.. Har ikke lokk heller så er en mulighet.. Håper ikke det er ledere som ligger sammen.. hat og feilsøke sånt. LKM?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå