Gå til innhold

E30 M5 Touring S38B38 Til salgs!


E30 Andreas
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den har'n bytta :S

Nå skal jeg jo selge den ene ekstra hjernen min da... :S

Får se, kanskje jeg kan ta med den og. prøver å bytte lmm først, det føles litt tryggere.

EDIT: du har fått resonanseflappen til å virke!!! Du er faen meg et geni ass!!!! haha, bra mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funker som faen den resonanseflappen ja ;)

ødelegger vell ikke hjærnen av å prøve den? :P

hvis den blir ødelagt får jeg bare kjøpe den...

kan vi ikke prøve den som er chippa?

nekter å tro at lmm gjør noe tull når den blir driftsvarm??? (bare med respons å forbruk)

har du en ekstra sånn luft temp sensor også? :P kan prøve å bytte den å :P

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig sleeper dette Andreas!

Blir det 2x røde E30 S38 cruising til sommeren eller?? :P

Kjedelig med slike problemer, jeg var så heldig at det kun var ledningene til den blå vanntempsensoren til styreenheten som hadde brudd som OLEZZ nevner. Motoren trodde nok den var -100 grader. :P

Har vært borte i at luftmassemåler kødder når motoren blir varm, men dette kan sikkert være sære tilfeller. Min S38 bruker mye bensin, men går helt strøkent. Har ikke koblet speedsignal ennå, men regner med at dette bør gjøres. Turtelleren min er helt på styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig sleeper dette Andreas!

Blir det 2x røde E30 S38 cruising til sommeren eller?? :P

Kjedelig med slike problemer, jeg var så heldig at det kun var ledningene til den blå vanntempsensoren til styreenheten som hadde brudd som OLEZZ nevner. Motoren trodde nok den var -100 grader. :P

Har vært borte i at luftmassemåler kødder når motoren blir varm, men dette kan sikkert være sære tilfeller. Min S38 bruker mye bensin, men går helt strøkent. Har ikke koblet speedsignal ennå, men regner med at dette bør gjøres. Turtelleren min er helt på styr.

ja blir to røde s38r til sommern!! ;)

blir mange s38 i e30'er til sommern egentlig... skal sette en 3.6 i en kompis sin bil i vinter å :P

neste sesong blir knallbra!! :D

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig sleeper dette Andreas!

Blir det 2x røde E30 S38 cruising til sommeren eller?? :P

Kjedelig med slike problemer, jeg var så heldig at det kun var ledningene til den blå vanntempsensoren til styreenheten som hadde brudd som OLEZZ nevner. Motoren trodde nok den var -100 grader. :P

Har vært borte i at luftmassemåler kødder når motoren blir varm, men dette kan sikkert være sære tilfeller. Min S38 bruker mye bensin, men går helt strøkent. Har ikke koblet speedsignal ennå, men regner med at dette bør gjøres. Turtelleren min er helt på styr.

ja blir to røde s38r til sommern!! ;)

blir mange s38 i e30'er til sommern egentlig... skal sette en 3.6 i en kompis sin bil i vinter å :P

neste sesong blir knallbra!! :D

Mvh

Det blir bra! Sykt artige biler med denne motoren. Kjørt ifra alt jeg har testet mot foreløpig på hvite skilt. :) Får sette på plass prøveskilt- og japsebil-folka på treff da vett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var feilen med motoren funnet...

var ute en tur med ragnar ista, og prøvde lmm'n hans og da virket den supert!!

byttet tilbake til min og da blir den bare kaos... vill ikke varve mer enn 3000 runder å sånn???

utrolig at lmm kan virke sånn når bilen blir driftsvarm??

den ser helt fin ut i trådene osv også??...

menn da var den feilen utarbeidet :P:D

Mvh Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...