Gå til innhold

E30 M5 Touring S38B38 Til salgs!


E30 Andreas
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Da får jeg vell skrive en liten uppdate på hva som har skjedd med bilen siden sist :P

jeg har satt inn e34 m5 radiator i fronten, det var egentlig en del modifisering som måtte til da den er så brei

at den går halvveis ut på fjærnlampene på hver side! :P

så den står da på skrå inne i fronten, måtte skjære vekk hele front supporten og lage ny som sitter på skrå :P

og modifisere litt på venstre rammevange (FYFY) :(

lagde også ductingplate på raddisen med vifte i og skar ut masse i fronten for å få nok luft.

lagde også stor og kjempekraftig skliplate/ramme foran bunnpanna...

MEN.. har klart å slette alle bildene av hele den prosessen! :( så blir ikke noen bilder av akkurat det.

har også byttet alle foringene i bakstilling med pf, gsp justerbare og alt nytt av brekk og wirer osv.. menn de

bildene er selvfølgelig slettet sammen med de andre :x . (menn det hadde ikke vert så mye å se på uansett :P

en møkkete gammel e30 bakstilling har vell alle her inne sett før! :P )

og så har jeg kjørt en hel masse... bruker bilen vær eneste dag (er jo bruksbil??)

og en haug med bakhjul har gått med! :P

det jeg har gjort i det siste er å feilsøke en liten sjukdom bilen min har holdt på med, at den ikke vil starte

umiddelbart etter man har stoppet den, det var ledningsbrudd til temp sensoren!!

takk til morten og ole for å ha funnet ut det! :D

og så har jeg sveiset coilovers til bilen, raceland som opprinnelig er til e39:

Foto0002.jpg

Foto0003.jpg

Foto0004.jpg

det ble jeg vildig fornøyd med, virker fint til en billig penge! :)

kjøpt av alex her på forumet forresten.

og så har jeg byttet fra 3,6 svinghjul og clutch tilbake til 3,8 dobbelmasse med ny lamell :P

(motsatt av hva man egentlig gjør) :P menn vill ha mer tyngde i varvet da bilen er relativt tung!

veldig fornøyd med det.

og så har jeg ordnet opp i motorrommet, fått alt svart og fint, så det ser ''orginalt'' ut :P

varmedeksel?? :P

Foto0067.jpg

Foto0086.jpg

Foto0087.jpg

synes bmw skulle levert denne sånn, som 338i! :P

og så har jeg montert oljetrykk og oljetemp instrumenter inne i hanskerommet

og her er giverne med en sånn gsp ting..

Foto0093.jpg

gjør en masse småting hele tiden som jeg glemmer å ta bilde av menn her er en ting,

gul lyktefilm og xenon i fjærnlysa...

Foto0045.jpg

Foto0047.jpg

her er et par bilder av bilen som den står nå...

ganske lurvete utvendig blitt etter flere gardermoen kjøringer og masse gatekjøring.

var også uheldig og fikk en 200sx i v baksjerm.. sånt skjer når mann missforstår hverandre litt :P

Foto0014.jpg

Foto0013.jpg

Foto0015.jpg

skal se om jeg finner noe diverse bilder av ting som har fåregått siden før vinter til nå..

og skal få lagt ut noen bilder og film av kjøringene på gardermoen og diverse morsomheter på gata! :P

mvh Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...