Gå til innhold

E30 M5 Touring S38B38 Til salgs!


E30 Andreas
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vri 8'er ja.... Det var det med bensinforbruk igjen da.

Om man ikke bruker en moderne en, men en gammel motor med blodtrim (som de jo må ha for å gå litt) så tar bensinforbruket helt av, det er litt ukult.

Du tenker vel ikke s62 skrot når du skal ha v8 vel ? Du skulle vel hatt ls ett eller annet ?

Men ja, V8 er jo fetest egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vri 8'er ja.... Det var det med bensinforbruk igjen da.

Om man ikke bruker en moderne en, men en gammel motor med blodtrim (som de jo må ha for å gå litt) så tar bensinforbruket helt av, det er litt ukult.

Du tenker vel ikke s62 skrot når du skal ha v8 vel ? Du skulle vel hatt ls ett eller annet ?

Men ja, V8 er jo fetest egentlig.

S62 skrot??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vri 8'er ja.... Det var det med bensinforbruk igjen da.

Om man ikke bruker en moderne en, men en gammel motor med blodtrim (som de jo må ha for å gå litt) så tar bensinforbruket helt av, det er litt ukult.

Du tenker vel ikke s62 skrot når du skal ha v8 vel ? Du skulle vel hatt ls ett eller annet ?

Men ja, V8 er jo fetest egentlig.

jaja ragnar du kjenner jo meg, er bare amerikanerne som kan lage 8re!!!

så hadde blitt cheva ls2 eller oppåver ;)

å da er faktisk drivstoff forbuket litt mindre enn s38n jeg alt har! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte ikke mest på hk akkurat, men ls2 er jo gammalt og velbrukt, tøffere med noe ingen andre har :P det jeg tenkte på... hehehe... men er jo alltid prisen som bestemmer hva man ender opp med

Wikipedia LS2: 6,0L It produces 400 bhp (300 kW)@6000rpm and 400 lbf·ft (540 N·m)@4400rpm

altså er s62 mer effekt per liter, når man først nevner det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte ikke mest på hk akkurat, men ls2 er jo gammalt og velbrukt, tøffere med noe ingen andre har :P det jeg tenkte på... hehehe... men er jo alltid prisen som bestemmer hva man ender opp med

Wikipedia LS2: 6,0L It produces 400 bhp (300 kW)@6000rpm and 400 lbf·ft (540 N·m)@4400rpm

altså er s62 mer effekt per liter, når man først nevner det :P

den på 400 blank er de eldre utgavene ;) er 420 hk, men de bremser ofte mer :)

gammalt og vellbrukt og virker alltid! ls motorene er små og enkle.. bmw komplisrer for mye på en ting som ikke behøver det... ''rematusen har et poeng.. det enkle er ofte det beste'' ;)

s62 er jo en stor og klumpete motor? med for lite volum... :P

menn så skal det sies at å sette en gm motor i bmw er laaangt værre enn å banne i kjærka eller hva?? :P

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...