Kammarbjarne Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Fikk opp varsel på oljetrykk motor i dag da jeg skulle kjøre fra jobb, var kald motor og olje nivået er på minimum på peilepinnen. Var bare et par sekunder så forsvant feilkoden. Er en e32 730 Er elektronikken på disse sensetiv mtp tykk olje? er jo kalt ute nå. evetuel sensetiv når oljenivået er undre max på pinnen kombinert med tykk olje? Er olje pumpe en del som blir slitt på disse motorene eller? er nybakt bmw far så jeg kjenner ikke så godt til svakehetene ved disse bilene. Skal fylle etter litt olje for å se, men har aldri hatt en slik hendelse med andre bilmerker.
Morty999 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 pumpene pleier ikke være dårlige. fyll på nok olje så går det nok til Velkommen til bimmers.no forøvrig M30 er en god motor
Kammarbjarne Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Ja må nesten fylle på en skvett Takk for det, får se om jeg får laget meg en prosjektråd, virker som et ok forum etter litt lesing
Morty999 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 har kjørt med div m30 motorer i en stund nå og har aldri hatt noe problemer med oljetrykk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå