Gå til innhold

Bensintank lekk og cupè-vifte defekt E-38 728i A 96-mod.


 Share

Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt meg drømmebilen :applause: 728i A. 96-mod. Det første jeg måtte gjøre var å skifte bensintanken (den var full av rust rundt falsen), og samtidig fant jeg ut at motoren til cupè-viften var gåen :( Har hatt bilen på verksted i 2 uker nå #-o Dette er mangler som var på bilen når jeg kjøpte den hos Økern Bilauksjon og som jeg desverre ikke oppdaget før jeg var kommet hjem med den. Etter mye om og men så var Økern villige til å dekke en brukt tank fra GBL Bildeler til kr.4.800,- inkl.frakt (nypris hos BMW, Jæger kr.11.500,-) + arbeid kr.5.517,- Viftemotoren og arb. med den måtte jeg dekke selv (kjøpte ny hos GS Bildeler kr.3.300,- men fikk rabatter, bet.kr.2.400,-) + arb. kr.7.000,- Jeg syntes verkstedet brukte lang tid på v.motoren (14t. men de syns det vart litt mye å fakturere, så de halverte det :roll: ), verks.mesteren sa før de begynte på den at de ville bruke ca.4-4,5 timer. Noen her som vet sånn ca. hvor lang tid det tar å skifte den motoren? Jeg vet at der er en del arb. (må ned med dashjbordet og mye elektronikk). Ellers så er det en hæææærrrlig bil å kjøre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...