zachariassen Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Da må jeg med tungt hjerte selge prosjektet mitt. en e30 320 coupe. er skilter på den fram til nyttår da leverer jeg dem inn. bilsen står på sommerdekk og dynamoreim mangler. egner seg derfor ikke å prøve kjøre, men bilen starter og går. står på noe effektanlegg greier også har jeg kjøpt en m20b25 motor som skulle bygges opp som kan følge med om ønskelig eventuelt selges separat. den ligger i deler nå og skal være i god stand. bilen selges som den står og det er en skyldig årsavgift på den men der kan vi sikkert bli enige om noe. bilen skal bort da jeg nettopp har fått en liten tass og skal kjøpe hus.. bilder kan sendes på mms og jeg kontaktes helst på 92040095 da jeg ikke har tid til å være så mye her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 er b25 som ligger i deler altså, ikke bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coen Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 kommer an på. er en skyldig årsavgift og en ryki dynamoreim, men det kan fikses da mot litt høyere pris. prisen har jeg ikke tenkt så mye på, men noe må jeg jo ha. kan starte på femten så kan man jo by? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 åssen for jeg lagt ut bilder da? må hente fra photobucket eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Trykk "bla igjennom" for å finne bilde. Når du har funnet alle, trykker du "start uploading". Når du har lasta opp så kommer det opp to "linker" ved siden av bilde. Kopier den øverste inn i innlegget. Ikke den som det står url. Så skal de komme opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 e bilen solgt??? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Trykk "bla igjennom" for å finne bilde. Når du har funnet alle, trykker du "start uploading". Når du har lasta opp så kommer det opp to "linker" ved siden av bilde. Kopier den øverste inn i innlegget. Ikke den som det står url. Så skal de komme opp Tror du må klippe ut i stedet for å kopiere. Det må vertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Må nok ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 pris???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå