E30 Andreas Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 heisann, Om noen skulle ha en formening om hvorfor jeg har noen av disse problemene så skrik ut motoren sitter i en e30, har vert sånn siden jeg satte den i.. vet ikke om den var sånn før den ble tatt ut av m5n bruker mye bensin. litt dårlig respons. drukner ved kaldstart. (over 10 minus) når bilen blir driftsvarm så fusker og hakker og herjer den fælt..!!! byttet temp sensor og ble ingen forskjell. sjekketledningene og de var ikke pene menn ble ingen forskjell! bilen funker helt fint helt til den blir driftsvarm... kjører ut på motorveien og tempen synker litt igjenn så funker den bra igjenn?? jeg har en termostat som henger litt så driftstempen i fart er litt lavere enn vanlig så 90% av tiden jeg kjører får jeg ikke problemene. takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Har du sjekket ut lambdasonden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Har ingen anelse, men har du sjekket om tennplugger og coiler funker? Kan være verdt og sjekke TPS også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 tps er sjekket coiler er bra da bilen går på alle seks... og fungerer fint? blir bare kaos når den blir driftsvarm?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 oppatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Har du byttet rett temp sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Må bytte den blå sensoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 ja den er byttet menn var ikkedet som var feil! har funnet feilen nå... vert ute med rakett og prøvd luft mengde måleren hans. og da ble den bra!!! så det var luftmengdemåleren min som er sliten.... tro det eller ei den ser helt fin ut i trådene osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå